Известие

Collapse
No announcement yet.

Дилема Турбина и Дебитомер или само Дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дилема Турбина и Дебитомер или само Дебитомер

    Здравейте ,
    за първи път пиша въпрос във форума освен това имам книжка и Алфа от 2 месеца , т.т. можа да напиша някоя голяма глупостмоля да не ми се смеете много.


    Алфата е 146 JTD 1.9 2000г

    Дилемата е следната.
    В един сервиз , на който според отзите във форума може да се има доверие ,след диагностика ми казаха Турбина и дебитомер.

    В един друг сервиз , който не е познат във форума (имам причини да не им вярвам), след диагностика ми казаха спукан маркуч "между интеркулера и всмукателния колектор" и дебитомер.

    Естествено след втория сервиз много се зарадвах.Смениха ми маркуча и откачиха дебитомера(Защото правих съедините и нямах кинти за дебитомер).

    Сега карам с откачен дебитомер и имам съмнения , че нов няма да реши проблемите.

    Накратко искам да знам каква е разликата между каране с откачен дебитомер и каране с нов дебитомер?

    Търсих във форума и попаднах на противоречиви твърдения.На едно място казват върви яко в низките след 2000 оборота я няма никва , на друго след 2000 оборота върви като пушка и т.т.

    Наблюденията върху алфата ми са следните:
    1.с откачен върви по-добре
    2.това по-добре според мен е дълече от истината
    3.колата е по динамична нещо като тичане надолу по байр, но някакси няма тяга.
    3.на усещам турбината да дърпа.
    4.след около 2500 оборота продължава бътзо да качва обороти до към 4000 но не и скорост.

    Не знам какво да правя. Дали да сменя дебитомера и ако пак не върви да правя турбината или направо да почвам турбина.За това искам да зман как се държи колата в този сервизен режим (с изключен дебитомер) и как се променя като се сложи нов?

    Дано съм обяснил добре ,а сега да ходя да
    Last edited by Georgy_Dimitrov; d.m.y г., 23:01.
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105кс 2000г

  • #2
    Първоначално публикувано от Georgy_Dimitrov Покажи съобщение
    Здравейте ,
    за първи път пиша въпрос във форума освен това имам книжка и Алфа от 2 месеца , т.т. можа да напиша някоя голяма глупостмоля да не ми се смеете много.


    Алфата е 146 JTD 1.9 2000г

    Дилемата е следната.
    В един сервиз , на който според отзите във форума може да се има доверие ,след диагностика ми казаха Турбина и дебитомер.

    В един друг сервиз , който не е познат във форума (имам причини да не им вярвам), след диагностика ми казаха спукан маркуч "между интеркулера и всмукателния колектор" и дебитомер.

    Естествено след втория сервиз много се зарадвах.Смениха ми маркуча и откачиха дебитомера(Защото правих съедините и нямах кинти за дебитомер).

    Сега карам с откачен дебитомер и имам съмнения , че нов няма да реши проблемите.

    Накратко искам да знам каква е разликата между каране с откачен дебитомер и каране с нов дебитомер?

    Търсих във форума и попаднах на противоречиви твърдения.На едно място казват върви яко в низките след 2000 оборота я няма никва , на друго след 2000 оборота върви като пушка и т.т.

    Наблюденията върху алфата ми са следните:
    1.с откачен върви по-добре
    2.това по-добре според мен е дълече от истината
    3.колата е по динамична нещо като тичане надолу по байр, но някакси няма тяга.
    3.на усещам турбината да дърпа.
    4.след около 2500 оборота продължава бътзо да качва обороти до към 4000 но не и скорост.

    Не знам какво да правя. Дали да сменя дебитомера и ако пак не върви да правя турбината или направо да почвам турбина.За това искам да зман как се държи колата в този сервизен режим (с изключен дебитомер) и как се променя като се сложи нов?

    Дано съм обяснил добре ,а сега да ходя да
    Колега смени си първо дебитомера и след това ще се види по колата как ще се държи. Прати ми на лично кой е сервиза да ти кажа дали може да му имаш доверие.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Колегата е прав смени си дебитомера,а и м/у другото да ти споделя че преди няколко дни смених моя и продавача в бош сервиз ми каза че много са паднали цените!!!Аз моя го взех за 136лв.,а моята кола имаше саштия проблем както при теб,вдига обороти но няма мощност,но сега вече се побарква след смяната на дебитомера
      sigpic145 Qv

      Comment


      • #4
        Аз също карам 146 жтд и дебитомера ми е заминал,сега чакам да сабера пари и ще купувам нов,най-евтиния бош дето намерих е около 170лв,ако някой намери по-тънко да свирка
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
          Аз също карам 146 жтд и дебитомера ми е заминал,сега чакам да сабера пари и ще купувам нов,най-евтиния бош дето намерих е около 170лв,ако някой намери по-тънко да свирка
          Ако не се лъжа, нашите са същите като на 2.0тс и са около 130 пари
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            Ако не се лъжа, нашите са същите като на 2.0тс и са около 130 пари
            Да,същите са,одеве видях по каталожен номер че са еднакви,обаче незнам от каде да го взема.От магазин само на Бош ?
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
              ...От магазин само на Бош ?
              Ами примерно
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Аз моят го взех от Киров Бош за 135лв.
                Адреса и телефона на магазина го намерих във форума
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105кс 2000г

                Comment

                Working...
                X